mandag den 4. april 2011

HADERSLEV CUP 2011

HADERSLEV CUP 2011
32 BÅDE & 68 DELTAGER
Vinderbillede af Team Brutalis fra Gredstedbro
Tak for en meget hyggelig dag i Årøsund.
Selvom algesuppe og tæt tåge drillede lidt, er jeg imponeret over den gode stemning som var.
Det er utrolig hyggeligt, at møde mennesker som værdsætter hygge og afslapning. Dette var Haderslev Cup´s dåb og jeg håber mange af Jer vil fejre 1 års fødselsdag sammen med os ved fyret på Årøsund havn.
I billederne er vist fra fredag aften, hvor flere både valgte at overnatte i havnen.






Det var super hyggeligt og det håber jeg vi gør igen næste år.Lørdag morgen er der run på. Men stadig hersker der en afslappet og hyggelig atmosfære. Der bliver snakket og grint. Vi mødes til skippermøde og jeg kan heldigvis berette om fangster de seneste dage. I bådene og klar til afgang fra fyret. Havnemesteren tuder i hornet og I var meget flinke til at passe på Årø-færgen.

Imens I sad i tåge og hyggede Jer, havde jeg JV.dk med ude på tur. Og vi kommer heldigt forbi Team Juline som har ørred på. Så journalistturen var lige til UG.
Der var besøg fra Sjælland ved Team Lima og de kunne bugsere to uheldige Jyder fra Silkeborg i havn.
Team Sanika kunne dirigere med Deres GPS og Lima sejlede. Nu kender de hinanden :)
Det var en fryd for øjet at se alle de mennesker som var samlet. Mødre - Fædre og 5 juniorer. Tag endelig flere juniorer med næste år. Efter videoklippet er der links til kommentarer af stævnet. Endvidere nogle oplysninger. Vores video mangler desværre fra indvejning og præmieoverrækkelse. Så hvis I har nogle videoklip, vil jeg meget gerne have dem.

Jeg regner med, at stævnet i 2012 bliver den 28 April. Det er fordi, der er konfirmationer i de næste 3-4 weekender.
Jeg modtager gerne gode billeder / Video og specielt af de to både som valgte grejsættene.
VIL MEGET GERNE HAVE RIS-ROS,så jeg kan gøre stævnet bedre.


2 kommentarer:

  1. Hej Jan..

    TAK for et rigtig godt og vel gennemført stævne !!! Det er bestemt ikke sidste gang vi deltager i det. Det er helt sikkert.. Virkelig god og hyggelig stemning. Du havde sku styr på det. ROS herfra..
    Dog vil jeg meget gerne komme med en alvorlig rettelse, du skiver at Team Lima måtte bugsere to Jyder i havn ...Det kan jeg ikke have hængende på mig :) Det er altså kun 1 jyde og så en SJÆLLÆNDER :) ( jeg er opvokset 15 min fra hvor Team Lima kommer fra ).
    Så er det på plads :)
    Men igen, mange tak til LIMA, stor hjælp i en svær situation.
    Glæder os meget til at deltage igen og det er helt sikkert , at Team Sanika er at finde i Haderslev igen i løbet af sæsonen. Håber så på mere held denne gang.

    Vi tales ved Jan.. Du har mit nummer og mail adresse, så ring eller skriv endelig.. Jeg skal bestemt nok kontakte dig.

    Venlig hilsen
    Henrik Christensen
    Team Sanika
    www.ryds600.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Jan.
    Jeg vil også endnu engang sige mange tak for et godt tilrettelagt stævne. Næste gang,håber jeg at fiskene vil lege med.Ellers kunne det bare ikke være bedre.Skriv eller ring,hvis du skal til Kolding fjord eller bæltet.
    Mvh.Per Pedersen.tlf.26857180

    SvarSlet